مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-18سياسي

نمازجمعه| شکوه بندگی و بصیرت در اقامه سراسری نماز جمعه


در آستانه سالگرد کودتای 28 مرداد و همچنین 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی برگزار شد، ائمه جمعه ضمن بزرگداشت تلاش های فرزندان ملت در صنایع دفاع، همگان را به عبرت آموزی از حادثه درس آموز کودتای 28 مرداد دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردبیری استانها؛ همزمان با فرا رسیدن ماه صفر، و در اولین جمعه از این ماه مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در سرتاسر ایران اسلامی برگزار شد این مراسم که در آستانه سالگرد کودتای 28 مرداد ماه 1332 و همچنین 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی برگزار شد، ائمه جمعه ضمن بزرگداشت تلاش های فرزندان ملت در صنایع دفاع، همگان را به عبرت آموزی از حادثه درس آموز کودتای 28 مرداد دعوت کردند.

در این گزارش اهم سخنان خطبای جمعه را مرور می کنیم: مشهد آیت الله علم الهدی: تطهیرکنندگان پهلوی یا مزدور هستند یا دیوانه!   آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، به تشریح فلسفه نامگذاری 26 مرداد به نام روز تکریم جایگاه آزادگان پرداخت و اظهار کرد: روز 26 مرداد، روز بازگشت افتخارآمیز آزادگان به این سرزمین است.

40 هزار آزاده ای که اگرچه هرکدام فراز و نشیب های مختلفی را در زندگی شان تجربه کرده بودند، اما بدون شک دوران اسارت این عزیزان، سخت ترین برهه و شدیدترین ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه| شکوه بندگی و بصیرت در اقامه سراسری نماز جمعه

نمازجمعه| شکوه بندگی و بصیرت در اقامه سراسری نماز جمعه